Általános szerződési feltételek

Az általános szerződési feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a hetedhetszappanok.com weboldalon elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban felhasználó) általi használatának feltételeit. 

A szerződés nyelve magyar, írásban kötöttnek minősül iktatásra kerül, a későbbiekben visszakereshető. A szerződés magatartási kódexre nem utal. Amennyiben bármilyen kérdése lenne, keressen minket, a"Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén munkaidőben 8 és 16 óra között.

I A Szolgáltató adatai:

Név: Tény-T Kft

Levelezésiu cím: 2021 Tahitótfalu Levendula u 5

Üzlethelyíség címe: jelenleg nincs

Képviselő neve: Mnyeréné Hegedűs Andrea

Cégjegyzékszáma: 13-09-119244

Bejegyző Bíroság neve.Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság

Adószám: 14269309-1-13

Számlavezető pénzintézet : K&H Bank 10404065-00025861-00000008

Email: hetedhetszappanok@gmail.com

Telefonszám: 06-30-9612997

II. A vásárlás mente

·         1. A termék kiválasztása

·         2. A rendelés elküldése

·         3. Az árak

·         4. A rendelések feldolgozása

·         5. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

·         6. Visszaigazolás

·         7. Fizetési feltételek

·         8. A termék visszaküldése

·         9. Megrendelés módosítása, törlése

·         10. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

·         11. Elállási jog gyakorlásának a menete

·         12. Tulajdonjogi kikötés

1. A termék kiválasztása: A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

2. A rendelés elküldése: Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási, valamint fizetési módot. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a„Megrendelés” gombra.

3. Az árak: Áraink bruttó fogyasztási árak, mentesek az  ÁFA alól, rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a web áruházban a termékek mellett találnak.  A szállítási költségek a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a"Szállítási feltételek" menüpont alatt is megtalálhatók. Amennyiben a web áruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4. A rendelések feldolgozása: A rendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.

5. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége: Az adatbeviteli hibák javítására a„Megrendelés” gomb megnyomása előtt, valamint a megrendelés elküldse után, írásos formában van lehetőség.

6. Visszaigazolás: Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

7. Fizetési feltételek: Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra,utánvételes fizetésre, valamint személyes átvétel során történő fizetésre. Utóbbi két esetben a teljes vételárat a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

8. A termék visszaküldése: A 45/2014.  (II.  26.)  Korm.  rendelet  29.  §-ra  hivatkozva, kozmetikai termékek esetében egészségügyi és higiéniai okokból a terméket csak eredeti állapotában és bontatlan csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza a termék visszaküldésének a költségét a megrendelő fizeti.

9. Megrendelés módosítása, törlése: A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax-szám, mail cím, telefon).

10. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia: A Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget ideértve a kiszállítás költségét is.

11. Elállási jog gyakorlásának a menete: Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:

·         Postázásai cím 2021, Tahitótfalu Levendula utca 5

·         Email: hetedhetszappanok@gmail.com

Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja az elállási nyilatkozat-mintát is, innen tölthető le.Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket Abaton Trade Kft címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Fogyasztó által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztó semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20.§-ban meghatározottak szerint gyakorolja. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

12. Tulajdonjogi kikötés: A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!